Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu internetowego eri.pl jest firma ERI.PL Jarosław Mierzwa z siedzibą ul. Pijarska 15, 33-300 Nowy Sącz
NIP: 7341382414 zwana dalej Sprzedawcą.

Konto bankowe:
mBank
95 1140 2004 0000 3602 3480 5289

Dane kontaktowe:
e-mail: sklep@eri.pl

telefon: 697 727 088, kontakt telefoniczny w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16:00

WARUNKI OGÓLNE:
1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.eri.pl umożliwia dokonywania zakupu druków i grawerów za pośrednictwem Internetu.
2. Dokonanie zakupów za pomocą serwisu oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu.
3. W przypadku potrzeby uzyskania informacji na temat zamówienia, prosimy o kontakt z naszą firmą.
4. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie w chwili składania zamówienia. Cena ta nie zawiera kosztu przesyłki.

ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
5. Oferta serwisu eri.pl obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jak i również poza granicami kraju. Zamówienie w sklepie internetowym www.eri.pl może złożyć każda osoba, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
6. Zamówienia składane są za pomocą formularza – który należy wypełnić.
7. Klienci serwisu eri.pl zobowiązani są do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zawierającego dane.
8. Aby złożyć zamówienie należy wypełnić wszystkie kroki formularza i potwierdzić zamówienie.
9. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma informację potwierdzającą zamówienie.
10. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. podania nieprawdziwego numeru telefonu lub e-mail, pod którym będzie niemożliwe potwierdzenie zamówienia.
11. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia.
12. Maksymalny czas na wysłanie przesyłki to około 7 dni.
13. Zakupione przedmioty dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
14. Zamawiający posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
15. Koszt przesyłki pokrywa Nabywca.
16. Zamawiający ma prawo wybrać formę płatności za zakupiony towar.
17. Realizacja zamówienia następuje gdy zostanie odnotowana wpłata za zamówienie na konto bankowe.
18. Do przesyłki dołączany jest dowód zakupu (faktura/paragon).
19. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad stoi po stronie sklepu www.eri.pl
20. 
W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki i wróci ona do nadawcy, ponowne jej nadanie będzie wiązało się z dopłatą dwukrotności ceny wysyłki (za powrót oraz ponowne nadanie).

 

REKLAMACJE:
20. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
21. Opis reklamacji prosimy kierować na adres sklep@eri.pl z dopiskiem „REKLAMACJA”, koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu.
22. Jeśli reklamacja wymaga zwrotu towaru, koszt ponosi kupujący.
23. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie w ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji.
24. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy przekazujemy przelewem bankowym.
25. Reklamacje wynikające z uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego. Nabywca powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności doręczającego w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub czy przesyłka jest kompletna. Jeżeli tego nie uczyni i po czasie stwierdzi, że towar jest uszkodzony bądź niekompletny reklamacje nie będą uwzględniane.
26.Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2021 r.


Procedura odstąpienia od umowy (dla sklepu internetowego)

1. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    a) w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta) weszła w posiadanie rzeczy, lub
    b) w przypadku umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno – od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie ostatnią z rzeczy.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub wiadomość e-mail).

2. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy;

  2. o dostarczenie rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji Konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    np. produktów personalizowanych (z nadrukiem, grawerem, haftem, imieniem, własnym projektem itp.).

3. Sposób złożenia oświadczenia o odstąpieniu

  1. Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (wzór poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe.

  2. Oświadczenie można wysłać:

    • pocztą na adres siedziby Sprzedawcy, lub

    • e-mailem na adres: [adres e-mail sklepu].

4. Zwrot towaru i płatności

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy (jeśli prawo to przysługuje), Konsument jest zobowiązany zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.

  2. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności (w tym koszty dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę) w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania.